Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Za sve vas, kojima pisanje nije jača strana, se ispod ovog pasusa nalazi moj sastav iz srpskog jezika i književnosti koji sam napisao na pismenom zadatku (prvi razred srednje škole). Sastav je ocenjen najvišom ocenom, tako da se možete osloniti na njega.

Verujem u ljubav, dovoljan razlog za nadu

Šta je to iskrena ljubav? Kakve su to misli i osećanja koje proizilaze iz ljubavi? Zašto je danas toliko teško pronaći pravu i iskrenu ljubav u moru lažnih? Kako čovek da veruje u ljubav i šta da mu bude dovoljan razlog za nadu?
Danas je izuzetno strašno vreme, vreme kada je prava ljubav skoro pa iščezla. Izuzetna je retkost danas pronaći barem jednu osobu koja neće biti sa tobom zbog novca i provoda, već zboj tvojih vrlina i umnih postignuća kao što su vaspitanje i obrazovanje. Iako svi kažu da je ljubav nematerijalna i bezuslovna, danas je ona samo novac i korist.
Ja nisam osetio pravu ljubav od nijedne osobe koja nije sa mnom u nekom srodstvu, a u želeo bih. To mi je jedna od najvećih želja u životu i mislim da ću biti najsrećnija osoba na ovom svetu kada mi se ta želja bude ostvarila.
Na sopstvenoj koži sam osetio mnogo lažnih ljubavi. Društvo me je volelo iz čiste koristi, koju sam ja i prepoznavao, ali nisam hteo ništa na to da kažem jer sam mislio da će se nešto promeniti, ali se na kraju ništa nije promenilo. Uvek sam ja bio taj koji je pomagao i koji ništa sem malo malo ljubavi i poštovanja nije tražio za uzvrat. Ne pregovaram i nije mi žao što sam pomagao, ali se, što je retkost, zbog te pružene pomoći osećam iskorišćeno, a ne ispunjeno.
Kada su u pitanju moj stav i ponašanje, uvek sam bio dovoljno ozbiljan za svoje godine i uvek sam vodio računa o obavezama, dok moji vršnjaci nisu bili takvi. Oni su uvek više vremena posvećivali izlascima i zbog toga su bili uspešniji u ljubavi od mene. I ja sam voleo da se družim i da izlazim, ali sam školu uvek stavljao na prvo mesto i to mi se obilo o glavu, barem što se ljubavi tiče.
Ali ja se zbog svega toga ne kajem jer znam da nisam činio ništa loše i znam da će mi se kad-tad vratiti nešto dobro za svo to uloženo vreme za školu i obrazovanje.
Verujem u ljubav, verujem u onu pravu i iskrenu ljubav. Iako je nisam osetio od mnogo osoba, verujem u nju, a moj dovoljan razlog za nadu su pružena ljubav i podrška od mojih najmilijih, porodice. Mislim optimistično i mislim da ljubav pružena od strane moje porodice nije jedina prava ljubav koju ću osetiti. Verujem u bolje sutra i verujem da mene ona prava, ljubav za ceo život, strpljivo čeka na mestu za koje se najmanje nadam, iz razloga što znam mnogo ljudi koji su svoje prave ljubavi pronašli baš na mestima za koja su se najmanje nadali, fakulteti, inostranstvo i daleka putovanja. Takođe, verujem u to da ono što se jako želi da se to i ostvaruje i zato sam siguran da ću pronaći svoju pravu ljubav, baš iz razloga što svim srcem verujem u nju.





Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"