April - retrospektiva




Pre svega, srećan Uskrs! Hristos voskrese!
Završio se još jedan mesec i pred vama je poslednji, retrospektivni post za taj mesec. Izvinjavam se zato što kasni jedan dan. Da se ne bih zahvaljivao na kraju ovog posta, zahvaliću se sada svima koji su me podržavali i i ovaj mesec čitali moj blog.
April mesec su obeležila dva putovanja u grad Pančevo u Aviv park u bioskop Cinestar. Bio sam na projekciji dva filma, a oni su "Pad Londona" i "Edi zvani Orao". Svaki put sam kupio po jedan promo set iz nekog drugog filma, a ti setovi su iz "Igre gladi" serijala i iz filma "Betmen protiv Supermena: Zora pravednika". Ova dva seta i naravno filmovi su dobili posebne postove koje možete pronaći na mom blogu. Ovog meseca je bioskop Cineplexx slavio svoj rođendan i na licu mesta i na mom blogu. Takođe u bioskopu Cineplexx je tokom aprila meseca održana "Best of 2015" revija filmova i ta revija je dobila svoj post na mom blogu. U aprilu mesecu je izdavačka kuća knjiga Urban Reads organizovala nagradnu igru u kojoj sam ja bio izvučen kao srećni dobitnik i dobio sam na poklon knjigu "Zvezda zore" koju je napisao Pirs Braun kao poslednji deo trilogije "Uspon Crvenog". Sajam knjiga na sajtu izdavačke kuće knjiga Urban Reads je trajao nekoliko dana i taj sajam knjiga je dobio svoj post na mom blogu. U aprilu mesecu sam pročitao knjigu "Sve, baš sve" od Nikole Jun koja je dobila svoj detaljan opis na mom blogu i takođe sam pročitao knjigu "Beskrajno more". Knjiga "Beskrajno more" predstavlja drugi deo trilogije "Peti talas" koju je napisao Rik Jensi. Opis ove knjige ćete pronaći u nekom od narednih postova kada budem pročitao i treći deo trilogije "Peti talas" i kada je budem detaljno prepričao. Do tada možete da čitate detaljan opis trilogije "Divergentni" koja je napisana u aprilu mesecu. Poslednja dva posta u aprilu mesecu jesu vezana za Uskrs i uskršnje praznike (možete da pročitate moje planove za uskršnje praznike i možete pogledati kako sam ja dizajnirao uskršnja jaja - Urban Reads jaja)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"