Predgovor knjige "Društvo je iluzija"

Kao što sam vam najavio u prethodnom postu da ću uskoro objaviti delić iz moje prve knjige "Društvo je iluzija", sada je na red došao post sa baš tim delićem. Predgovor ili prva stranica moje knjige se nalazi odmah ispod ovog pasusa



Predgovor
 Ova knjiga je nastala kao inspiracija na moju školu (Osnovna škola „Sveti Sava“ Požarevac). U njoj se nalaze svi moji i ne samo moji teški trenuci vezani za društvo. Pročitaćete dosta primera o omalovažavanju, diskriminaciji, nasilju, predrasudama i raspravi koje sam ja doživeo i meni dobri (retki) prijatelji.Uz pomoć ove knjige želim da pomognem svima koji možda sada proživljavaju ili će možda proživljavati ono što sam ja. Želim da im pomognem tako što ću im preneti poruku da su zapravo oni pozitivci, dobri i normalni ljudi i da su u manjini i da nikako ne trebaju da odustaju od borbe za svoje ja koje može slobodno biti drugačije od ostalih.Niste sami!



Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"