Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred Srednje škole na temu "Umetničko delo koje je na mene ostavilo najjači utisak"

Dragi čitaoci ovog bloga, kao što vidite pred vama je novi post. Ali to nije post iz one grupe postova na koje ste navikli.
Ja, kao prvak jedne srednje škole, sam imao domaći zadatak da napišem sastav na temu "Umetničko delo koje je na mene ostavilo najjači utisak" i taj sastav je uspešno završen i sasvim je dobro prošao kod mog profesora srpskog jezika i književnosti, pa sam odlučio da ga objavim na ovom blogu i da pomognem svima onima koji nisu baš vešti u pisanju sastava i kojima to nije jača strana kako bi iskoristili moj sastav u celini ili bar neki njegov deo da bi uspešno završili svoj domaći zadatak.
Sastav se nalazi u nastavku posta, odnosno ispod fotografije dole.




Umetničko delo koje je na mene ostavilo najjači utisak


     Poznajem mnoga umetnička dela, ali jedno, koje je na mene ostavilo najjači utisak, jeste trilogija knjiga, pa i filmova "Igre gladi", koju je napisala, a zatim i predala scenario filmskoj produkciji "Lajons gejt", američka spisateljica Suzan Kolins. 
Ova trilogija čitaoce ili gledaoce odvodi u daleku budućnost koja zapravo vrlo lako i vrlo brzo može postati sadašnjost jer govori o jednom nemilosrdnom sistemu, koji ruši sve pred sobom, pa i samu državu i njeno društvo. 
U prvom delu trilogije, "Igre gladi", po kom i sama trilogija nosi naziv, se spremaju sedamdeset četvrte Igre gladi, rijaliti šou u kome iz dvanaest distrikta učestvuju po dva takmičara, jedno muško i jedno žensko, i njih dvadeset četvoro ulazi u arenu i bore se sve dok ne ostane jedan takmičar, živ. U prvom delu trilogije se dobrovoljno javila glavna junakinja, Ketnis Everdin, kako bi spasila svoju mlađu sestru koja je prethodno bila nasumično izvučen takmičar. Ona je u arenu ušla sa poznanikom iz svog distrikta i sa njim je ostala do samog kraja. Njih dvoje su uspeli da izađu kao par iz te surove arene jer su ubedili i publiku i reditelje Igara gladi u svoju ljubav nastalu baš u njoj. 
U drugom delu trilogije, "Lov na vatru", državni sistem menja pravila Igara gladi i organizuje sedamdeset pete Igre gladi u kojima učestvuju pobednici od ranijih godina, a pošto su Ketnis Everdin i njen ljubavni par jedini živi pobednici iz svog distrikta, oni se vraćaju u čuvenu arenu iz koje su ponovo uspeli da izađu kao pobednici, ali ovaj put na totalno drugačiji način. 
U trećem delu trilogije, "Sjaj slobode", dolazi do same kulminacije. Pobednici sedamdeset petih Igara gladi izazivaju pobunu kod naroda koja će dovesti do velikog rata, mnogo žrtvi i totalne revolucije koja će državu konačno unormaliti i učiniti je dobrom. 
Čitajući ovu trilogiju kroz mene su strujala mnoga osećanja. To samo govori koliko je spisateljica Suzan Kolins kvalitetno napisala sva tri dela, koliko je uspela da unese stvarnost i kako je učinila da čitalac oseti strah, nemir, brigu i tugu kao da je on sam lik ovog umetničkog književnofilmskog dela.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"