U susret 61. međunarodnom beogradskom sajmu knjiga

Prošlo je dosta vremena od dana kada sam vam objavio post o tačnom datumu početka 61. međunarodnog beogradskog sajma knjga, a sada vam objavljujem post deset dana pred sam početak istog.
Ukoliko želite da idete na ovaj sajam, a ne znate koje knjige želite da kupite, pročitajte ovaj post do kraja jer ćete videti spisak knjiga koje se nalaze na mom spisku za kupovinu!
Odmah da naglasim da sve knjige koje ću kupiti da će one biti u izdavaštvu izdavačke kuće knjiga Urban Reads.
Cena jedne knjige iznosi 600 dinara.



SPISAK KNJIGA ZA KUPOVINU


1. Smrskaj me - Tahere Mafi 



2. Razmrsi me - Tahere Mafi



3. Razgori me - Tahere Mafi



4. Skroz istinit dnevnik jednog povremenog Indijanca - Šerman Aleksi



5. Petlja - Džin Rajan



6. Zvezda ponoći - Mari Lu



7. Nebo je svuda - Džendi Nelson

Srpska naslovnica još uvek nije urađena.

8. I Sunce je zvezda - Nikola Jun



9. Pustinjska pobunjenica - Alvin Hamilton



10. Iluminae (Srpski naslov još uvek nije poznat.) - Ejmi Kufmen i Džej Kristof

Srpska naslovnica još uvek nije urađena.

Pored ovih deset knjiga, takođe su mi na spisku kutije (Cena jedne kutije je još uvek nepoznata.) za četiri trilogije koje su upotpunjene, a one su:
1. Smrskaj me - Tahere Mafi
2. Peti talas - Rik Jensi
3. Mlada Elita - Mari Lu
4. Uspon Crvenog - Pirs Braun













Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"