Urban Reads popust uspešno ulovljen

U prethodnom postu je bilo reči o aktuelnom letnjem popustu izdavačke kuće knjiga Urban Reads po kome svako njihovo izdanje možete nabaviti po ceni od 700 dinara i uz besplatnu dostavu na kućnu adresu.
Nisam mogao da odolim i naručio sam dve knjige koje su mi danas stigle! Sada se verovatno pitate koje sam knjige naručio, e pa naručio sam dva najnovija njihova izdanja - "U moru zrno soli" od Rute Sepetis i "Sajmon protiv zavere homosapiensa" od Bekija Albertalija.
Iskoristite idealnu priliku da po nižoj ceni nabavite neko izdanje Urban Reads-a! Akcija traje do ovog petka i zato POŽURITE!

Porudžbine se obavljaju preko njihovog mejla info@urbanreads.rs!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"