Jubilej

Iako zvuči kao ime jedne književne junakinje, ovaj post predstavlja mnogo više od toga, sreću, zahvalnost, umetnost, završen deo, kao i želju za još većim usavršavanjem i nastavkom rada na ovom blogu.
Kao jedini administrator i urednik na ovom blogu, mogu da kažem da sam do sada obavio dosta stvari. Zaključno sa ovim, kroz dva putpono različita estetska dizajna objavio sam tačno sto postova različitih karaktera od kojih svaki ima određen broj pregleda za koje mogu da kažem da sam veoma zadovoljan. Statistika kaže da je, od kada je stvoren prvog februara 2016. godine, Svet knjiga i filmova premašio ukupno sedam hiljada pregleda zajedno na svim postovima što za mene, kao anonimnu ličnost, predstavlja veliki uspeh. Prema proseku je to stotinu ljudi koji prate i podržavaju moj trud i rad, za mene i više nego dovoljno.
Svaki početak je težak, bilo da je u poslu, školi, ljubavi, pa tako i u blogovanju. Na samom početku mi je bilo veoma teško da smišljam i tako smišljene postove uspešno objavim na svoj blog. Znao sam samo neke osnovne stvari, ali ideje i usavršavanje su došli sami od sebe zbog moje volje i želje da imam svoj aktivan blog koji će se dopasti publici. Zbog svega toga je broj pregleda u početku bio veoma mali, ali kasnije, nakon par meseci je počeo polako da raste sve dok nije došao do trenutnog položaja kada sam pre nekoliko meseci otvorio Fejsbuk stranicu što je mnogo doprinelo u reklamiranju postova i samog bloga. Većina objavljenih fotografija u postovima je preuzeta sa mog Instagram profila na kome možete da mi pošaljete zahtev za praćenje klikom OVDE jer pored Fejsbuk stranice, mesto gde takođe promovišem svoj blog je upravo moj Instagram profil, pa ako želite da budete informisani o svemu, pošaljite mi zahtev za praćenje.
Objavio sam do sada dosta toga šarenog, književnih i filmskih recenzija, preporuka, najava, informacija, vesti, sastava, biografija, promoterskih tekstova, fotografija, kao i odlomak iz moje prve knjige "Društvo je iluzija" koja je nastala 2016. godine i koja se može poručiti putem mog mejla ilijapopovic01@gmail.com po ceni od 399 dinara i plaćenu poštarinu u slučaju poštanske dostave.
Do sada sam išao na dva međunordna sajma knjiga u Beogradu, 2015. i 2016. godine, a uveliko se pripremam i za treći to jest ovogodišnji koji će trajati od 22. do 29. oktobra. S obzirom na to da 2015. godine ovaj blog nije postojao, informacije vezane za tadašnji međunarodni beogradski sajam knjiga niste mogli kod mene da pronađete, ali zato ste za prošlogodišnji redovno od mene dobijali informacije o tom spektakularnom događaju.
Išao sam redovno, na svakih par meseci na filmske premijere i izveštavao vas o tadašnjim zbivanjima, a nakon toga bi ubrzo dobili i veliku recenziju filma na čiju sam premijeru išao.
U vreme praznika bi na ovom blogu mogli da pronađete preporuke u skladu sa tadašnjom euforijom, Dan zaljubljenih, Osmi mart, Uskrs, Nova Godina ili Božić. Toliko za godinu rada i sto postova.

U budećem periodu mog blogovanja želim da bazu zadržim na čemu jesam. Želim da usavršim moj blog, želim da blogujem još bolje, još detaljnije, još više i iskreno se nadam da ću uz rad i podršku to i ostvariti. Prostije rečeno, želim da pored bloga Svet knjiga i filmova postane mesto pozitivne energije, pozitivnih ljudi željih novina koji će kroz svoje komentare blogovati zajedno samnom što će doprineti da se književna i filmska umetnost još više promoviše, ceni i poštuje.
Hvala svima vama koji redovno pratite i čitate moj blog, hvala vam na vašoj zainteresovanosti jer da nema nje, ne bi bilo ni mog bloga jer ja ne bih imao motivaciju da nastavljam dalje sa radom jer bih znao da nema nikog ko bi to čitao i samim tim bi se blog vrlo brzo pretvorio u lični dnevnik. On pomalo to i jeste, ali je prvenstveno mesto gde želim da promovišem ljudima sličnim sebi ono što volimo i što nas ispunjava, a to je umetnost bazirana na knjige i filmove. Nadam se da ste zadovoljni celokupnim mojim radom i da nemate nikakve primedbe, ali ako ih kojim slučajem ima, slobodno ostavite komentare u vezi toga šta bi mogao da dodam, izostavim ili unapredim, a ja ću se truditi da sve to ispoštujem i primenim. Ipak, primedbe su itekako dobrodošle jer kada se isprave slute na bolje, na napredak!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"