Špijun koji me je šutnuo

Zdravo svima! Više od mesec dana me nije bilo, ali sasvim očekivano za letnji period i sezonu odmora. Dugo nisam objavljivao postove vezane za filmsku umetnost i mislim da je sada pravo vreme obzirom da sam pre nekoliko dana gledao jedan veoma zanimljiv film za koji mislim da će vam se dopasti! U pitanju je nova akciona komedija "Špijun koji me je šutnuo" sa Milom Kunis i Kejt Makinon u glavnim ulogama.

TREJLER

Sadržaj: Adra i Morgan će sasvim neočekivano ući u svetsku zaveru u kojoj su veliki ljudi u igri, interesi preovladavaju, a ispravne mogućnosti skoro da ne postoje.
Kada saznaju da je Adrin bivši dečko poznat špijun koga vrebaju na svakom ćošku, njih dve će prevrnuti velike američke i evropske gradove naglavačke kako bi rešile misteriju i sačuvale žive glave, obzirom da su nedužne i sasvim neupućene ušle u čitavu priču.

Ovaj film predstavlja klasičnu američku akciju, sa mnogo pucnjave, opasnih tipova i puno brzine, ali razlog zbog čega se meni on toliko dopao je spoj nespojivih žanrova - akcije i komedije. S jedne strane imate krvi na sve strane i mnogo morbidnih scena, a sa druge dve blesave žene, najbolje drugarice koje kroz sve to prolaze kao Super Mario i kada gledate ma koliko opasno bilo, uvek je smešno obzirom da glumica koja tumači Morgan ne zna da se ne smeje i baca fazone duže od deset minuta.
Zamislite scenu (spojler) gde u duelu sa jednom negativnom junakinjom je ona probode na šiljak, a zatim počne mrtva hladna da se zahvaljuje publici na aplazu jer sve bila predstava u cirkusu. Upravo o tome vam govorim, pogine toliko ljudi, a kada se ove dve žene sa postera nađu zajedno nemoguće je da situacija bude ozbiljna; njih dve bukvalno prave parodiju na čitavu priču. Svaka preporuka za kvalitetno opuštanje!

Коментари

  1. Pozdrav Ilija...
    Gledala sam video Tamare Kučan u kome pominje tvoju knjigu ... Jako bih volela da je pročitam pa te molim da mi pojasniš kako da dođem do nje.
    Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja knjiga može da se poruči preko mog mejla ili preko društvenih mreža (Instagram profil @drustvojeiluzija i Fejsbuk stranica Društvo je iluzija). Na Vama je, a kada odlučite da poručite samo se javite na prethodno pomenutim platformama sa svojim podacima i knjiga će biti poslata. Više informacija o knjizi imate na društvenim mrežama.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"