HRISTOS VOSKRESE, SREĆAN USKRS!

Dragi čitaoci, 

Svi vi koji redovno pratite i čitate moj blog, želim vam srećan Veliki petakUskrs, da ih provedete sa vašim najmilijima, da uživate i da se opusite uz dobre knjige i sjajne filmove (Naravno, nakon što se počukate sa sređenim jajima.☺), pa da, kada ovaj Uskrs prođe, mi napišete šta ste čitali i pogledali pa da mi taman nešto i preporučite. 


Ja sam počeo da čitam trilogiju "Illuminae" koju su napisali, ustvari još uvek pišu Ejmi Kaufman i Džej Kristof. Za sada ću vam samo reći da je prvi deo izuzetno primamljiv za čitanje, a recenziju i moj utisak ćete dobiti nakon što ga pročitam.
Još jednom HRISTOS VOSKRESE, SREĆAN USKRS!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"