Priča se nastavlja...

Iako je zamišljen kao trilogija, serijal "Smrskaj me" se nastavlja četvrtim delom koji je ujedno i prvi deo nove trilogije, odnosno novog ciklusa ove epsko-distopijske priče. Pred vama je recenzija ovog nastavka!


  • Naslov: Sastavi me
  • Autorka: Tahere Mafi
  • Broj strana: 292
  • Godina izdanja: 2018.
  • Izdavač: Urban Reads
Sadržaj: Nakon revolucije Džulijet Ferars, devojka smrtonosnog dodira i dobrog srca, postala je vrhovna zapovednica odeska 45 i jedna od vodećih lica Severne Amerike u celokupnom sistemu Reuspostave. Međutim, posao vrhovnog zapovednika nije nimalo lak i zahteva godine učenja, obučavanja i iskustva, a Džulijet je osoba kojoj su ljubav i moć otvorili put ka vlasti.
Saznavši detalje svoje burne prošlosti, Džulijet shvata da je sada pred mnogo većim i težim izazovima. Nekada je sam odsek 45 želeo da je uništi, ali sada je igra mnogo ozbiljnija zato što sada Reuspostava u celini želi da slomi Džulijet i njenu moć koja može preokrenuti čitav režim.
Istorija će se ponoviti, a Džulijet je tek sada rastrzana između moći, (ne)iskustva i dubokih tajni koje će joj se otvoriti.

PORUČITE OVDE

Vrlo interesantna kompozicija čitavog serijala (do sada) i sama ideja da se prvi ciklus ("Smrskaj me", "Razmrsi me" i "Razgori me" - RECENZIJE OVDE) koji je bio "lokalnog karaktera" zamrsi, nadogradi, da mu se uvedu novi likovi i da se "raširi" je fenomenalna za novi ciklus, novu trilogiju i sam razvoj priče. Vidi se da je autorka spremna da koristi ideje iz prethodnog ciklusa, ali na mnogo kompleksniji način što obećava i ne stvara monotoniju u čitanju. Na osnovu pročitanog, čitaoci već mogu da naslute šta bi moglo dalje da se desi, ali to ne umanjuje mnogo vrednost ovog serijala zato što sam na osnovu ovog dela sasvim siguran da nam autorka priprema neočekivano. Razlog za to je recimo to što se u ovom delu u prvih 130 strana ništa toliko bitno ne dešava, ali onda dolazi do potpuno neočekivanog zapleta, odnosno do zapleta koji odlazi u drugu krajnost koji dalje samo produbljuje priču i otvara nove ideje za njen razvoj.
Nastavak ovog serijala nas očekuje već početkom sledeće godine!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"