Mart - retrospektiva



Ovim postom završavam sa pisanjem bloga, za ovaj mesec. Još malo, pa se rastajemo od marta meseca i ulazimo u divne aprilske avanture. Bio je ovo jedan divan mesec za blogovanje i za pisanje postova. U ovom mesecu ste mogli da čitate jedanaest postova i ovo je dvanaesti i završni post.
Ovaj mesec je obeležio dan žena, odnosno Osmi mart koji je dobio svoj post koji se zove ""Obilje Katarina" kao predlog za Osmi mart". Takođe, u ovom mesecu sam kompletirao seriju postova koji su bili najavljeni u postu "Najava postova", a ti postovi su ""Sve, baš sve" (Every Thing) knjiga je izašla", "Odani - Odlazak na projekciju filma - Opis filma" i "Peti talas" koji nisam mogao da napišem onako kako sam ga planirao, jer se taj film nije prikazivao u bioskopima i neće ni u budućem periodu. Mogli ste da čitate predloge za bioskope kao i najavu za film "Braća po babine linije" koji se uveliko prikazuje u našim bioskopima. U ovom mesecu je izdavačka kuća knjiga, Urban Reads, počela sa organizacijom nagradnih igara koje su takođe dobile svoj post. Naravno, morao sam da vas obavestim da sam kupio knjigu "Sve, baš sve" u postu "Knjiga "Sve, baš sve" - KUPLJENA". Meni najzanimljiviji post u ovom mesecu je post "Film VS. Knjiga", a post na koji sam itekako ponosan je post "POŠTUJMO RAZLIKE".
Još jednom bi hteo da se zahvalim svima koji me podržavaju, čitaju moj blog i daju mi savete koje postove da pišem u budućem periodu. Ostanite uz Svet knjiga i filmova, jer vas svašta zanimljivo očekuje u narednom, aprilu mesecu.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"