Odani - Odlazak na projekciju filma - Opis filma

Pred vama je treći post iz posta "Najava postova" - Odani - Odlazak na projekciju filma - Opis filma.
Danas sam bio u Kragujevcu. Išao sam na projekciju trećeg dela filma iz trilogije "Divergentni" - Odani. Termin za projekciju, koju sam ja gledao, je bio zakazan u 15:40 u bioskopu Cineplexx u tržnom centru Kragujevac Plaza. Moj utisak je veoma jednostavan - oduševljen sam filmom i nemam ni jednu zamerku. Preporučujem ga svima. Hteo bih da napomenem da je ovaj deo snimljen po trećem i poslednjem delu knjige iz trilogije "Divergentnii da je podeljen na dva dela. Drugi deo Odanih i poslednji film iz serije filmova o Divergentnima ćemo moći da gledamo tek sledeće, 2017. godine. No, da se vratimo na ovaj film. Radnja trećeg dela se konačno odigrava "preko zida". Tris i Četiri uspevaju da izađu u svet van ograde koja je okruživala njihov grad - Čikago - i onda konačno dobijaju sve informacije, kao na primer da je Čikago bio eksperiment kako bi se očistili ljudski geni i da su samo divergentni oni sa donekle čistim genima. Novi neprijatelj, koji nosi masku pozitivca, ih čeka preko zida u spoljašnjem svetu!
Ukoliko vam se dopada tematika ovog filma, pravac u bioskope Cineplexx.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"