"Pored nas" (2019) - Nastavak filma "Pored mene"

Nedavno je objavljen prvi trejler filma "Pored nas" koji će se useliti u bioskope početkom naredne, 2019. godine i koji predstavlja nastavak filma "Pored mene" koji govori o savremenim generacijama, mladima koji se kroz stasavenje upoznaju sa životnim problemima, predrasudama, diskriminacijom, nasilju i poremećenom sistemu vrednosti.
TREJLER
U trejleru se može videti šta su junaci iz prethodnog filma do sada postigli u životu kao i to da će se njihov život potpuno promeniti kada dobiju poziv za učešće u najspektakularnijem rijaliti šou programu "Prirodna selekcija". Ovakav koncept podseća na svetske filmove sa sličnom tematikom kao što su serijali "Igre gladi", "Lavirint" i drugi.
Što se tiče prvog dela, mogu reći da sam bio blago razočaran jer sam tada na osnovu trejlera očekivao mnogo što mi nije ispunjeno, ali sada je potpuno drugačije. Ovaj trejler govori toliko malo i skriveno, ali tako da mnogo više obećava od prvog dela!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"