Igre gladi - Promo set

Kada sam ove subote bio u Aviv Parku u gradu Pančevu, bio sam u bioskopu Cinestar i gledao film "Pad Londona". S obzirom da je bioskopski doživljaj kompletan uz neko posluženje, ja sam isto i kupio. Ali nisam kupio samo kokice i neko piće, već Igre gladi promo set (promo meni). Cena tog promo seta iznosi 450 dinara. Na fotografiji ispod ovog pasusa možete pogledati iz čega se taj set sastoji.

Igre gladi promo set



Prvi deo ovog seta je kartonsko pakovanje koje služi za kokice i čašu. Ako se slučajno pitate, u pakovanje staje gramaža srednjih kokica iz bioskopa Cinestar. Fotografija ovog dela seta se nalazi ispod ovog pasusa.




Drugi deo iz ovog seta jeste plastična čaša sa motivima iz filma "Igre gladi: Sjaj slobode drugi deo". Zapremina čaše iznosi 750 ml. Uz čašu se dobija i plastična cevčica. Fotografija ovog dela seta se nalazi ispod ovog pasusa.




Treći deo iz ovog seta jeste privezak za ključeve ptice rugalice ili kreje koja predstavlja simbol trilogije i filmova "Igre gladi". Ptica rugalica ili kreja se nalazi u pozi iz četvrtog dela filma, odnosno u pozi gde se rešila okova. Fotografija ovog dela seta se nalazi ispod ovog pasusa.




Poslednji, četvrti deo ovog seta, koji sam ja naknadno dodao, jeste kompletna trilogija "Igre gladi" koja se sastoji od tri dela. Ovu trilogiju je napisala Suzan Kolins. Fotografija ovog dela seta se nalazi ispod ovog pasusa.




Kada se svi delovi seta spoje dobije se kompletna trilogija "Igre gladi" i u književnom i u filmskom obliku sa svojim simbolom - pticom rugalicom ili krejom. Celokupan set pogledajte ispod ovog pasusa.




Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"