Pad Londona - Odlazak na projekciju filma - Opis filma

Pred vama je prvi aprilski post i prvo aprilsko putovanje.
Danas sam bio na projekciji filma "Pad Londona" u bioskopu Cinestar koji se nalazi u Aviv Parku u gradu Pančevu. Projekcija filma koju sam ja gledao je počela u 16:25 časova. Ovaj film je ispunio moja očekivanja i preporučujem ga svakome ko voli žestoku akciju.
Opis filma: Iznenadni i prouzrokovani teroristički napadi od strane terorista sa istoka će dovesti do pada grada Londona - glavnog grada Ujedinjenog Kraljevstva - i do rušenja londonskih turističkih atrakcija i znamenitosti. Mete terorista su ljudi civili, pa čak i članovi vlade.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"