Zvezda zore - Nagradna igra




Izdavačka kuća knjiga Urban Reads je izdala novu knjigu - "Zvezda zore" (treći deo trilogije "Uspon Crvenog"). Kao i prošlog puta, izdavačka kuća knjiga Urban Reads je organizovala nagradnu igru. Bili su izvučeni dobitnici sa dve društvene mreže, jedan dobitnik sa Fejsbuka i jedan dobitnik sa Instagrama. Ja sam u ovoj nagradnoj igri učestvovao i danas sam saznao da sam ja dobitnik sa Instagrama. Knjiga mi sutra stiže na kućnu adresu. Želim da se još jednom zahvalim izdavačkoj kući knjiga Urban Reads za ovu nagradnu igru.
Na ovom linku možete kupiti knjigu "Zvezda zore" preko internet prodaje i takođe možete pročitati opis ove knjige: http://www.urbanreads.rs/product/fantastika-yafw-young-adult-fantasy-world/zvezda-zore/


JA SAM DOBITNIK SA INSTAGRAMA - POD_UTISKOM !

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"