Februar - retrospektiva




Dragi čitaoci, pred vama je poslednji, retrospektivni, post za mesec februar.
Iako ovogodišnji februar ima 29 dana, ja sam ipak rešio da februarsku retrospektivu napišem danas. S obzirom da je februar bio moj prvi mesec blogovanja u kom sam i počeo ovaj blog, želeo bih da se zahvalim autorki bloga "The Book Hunter" koja mi je objasnila sve oko blogova i pisanja postova. 
Njen blog možete pronaći na ovom linku: http://barbaraandersen.blogspot.rs/
Takođe bih želeo da se zahvalim svima koji su mi pružili podršku i lepe reči oko ovog bloga. No, da se vratimo na retrospektivu. U ovom mesecu ste mogli da čitate dve "knjiga preporuke" i dve "film preporuke". Takođe ste mogli da čitate moje top liste, vezane za knjige i filmove. Čitali ste i najave za filmove "Odani" i "Peti talas". Na mom blogu ste mogli da pronađete obaveštenja o nekim knjigama koje su izašle u prodaju i koje sam ja kupio. I za kraj sam ostavio meni tri omiljena posta u ovom mesecu koja ste mogli da čitate, a oni su:
1. Trilogija "Igre gladi" - Detaljan opis
2. Moja polica
3. Moja prva knjiga

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"