Moja prva knjiga

Dok nisam pronašao i pročitao svoju prvu knjigu koja je bila kao stvorena za mene, nisam znao koliko su knjige i koliko je čitanje zapravo lepo. U ovom postu ću vam predstaviti moju prvu knjigu (ako izostavimo lektire).
Moja prva knjiga se zove "(R)evolucija" ili "Zoo" na engleskom jeziku. Naslovi se, kao što vidite, razlikuju. Ovu knjigu je napisao Džejms Paterson u saradnji sa Majklom Ledvidžem. Po žanru, ova knjiga je manja grana naučne fantastike, a priča knjige se odigrava u dalekoj budućnosti. Tema knjige su napadi životinja na ljudsku vrstu širom sveta koji se ne mogu izbeći niti zaustaviti, sve dok se ne otkrije razlog svih tih napada, a on je nehumano ponašanje ljudi prema životinjama. Knjiga je u izdanju izdavačke kuće knjiga Evro Book ili Evro Giunti.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"