Izdavačke kuće knjiga u Srbiji

Ovo je specijalan post! U ovom postu ću vam predstaviti četiri izdavačke kuće knjiga u Srbiji i neka njihova dela. Verujem da po čim volite da čitate knjige znate koje su to izdavačke kuće i dela, ali ih je lepo spomenuti zbog, da ih tako nazovem "početnika". Opisivaću ih redom od najbolje do najlošije (Ovo je moje subjektivno mišljenje.). Pre opisa tih izdavačkih kuća knjiga želeo bih da napomenem da su one na prošlogodišnjem Međunanarodnom sajmu knjiga u Beogradu bile veoma posećivane, a neke su osvojile i nagrade!


1. Urban Reads (http://www.urbanreads.rs/) - Ovo je moja omiljena izdavačka kuća knjiga koja je osnovana 2013. godine. I ako je "mlada", ona je uspela da za vrlo kratko vreme osvoji ogromnu publiku među kojom sam i ja. Ja sam pročitao sva njihova dela i preporučio bi ih svima. Neka od njih su trilogije Lavirint, Legenda i Divergentni (kratke opise tih trilogija možete pogledati na mom drugom postu, a evo i njegovog linka http://svetknjigaifilmova.blogspot.rs/2016/02/top-5-trilogije.html), kako bih ja rekao "realna" dela kao što su Krive su zvezde, Gradovi na papiru, Umiruća, Erl i ja, U potrazi za Aljaskom, Daću ti Sunce, Vejte snegovi, Obilje Katarina...

2. Vulkan (https://www.knjizare-vulkan.rs/) - Izdavčka kuća knjiga, koja je na prošlogodišnjem Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu osvojila nagradu za izdavača godine, je objavila meni omiljenu trilogiju "Igre gladi", a takođe je objavila knjigu od poznate blogerke Zorane Jovanović (Zorannah) pod nazivom "Life & Style" koja je proglašena za najprodavaniju knjigu Međunarodnog sajma knjiga u Beogradu 2015. godine.

3. Evro Book (do skoro Evro Giunti) (http://www.evro-giunti.com/) - Ovo je jedna od najvećih izdavačkih kuća knjiga prema broju izdatih dela. Ova izdavačka kuća knjiga objavljuje iste za sve uzraste, a njena najprodavanija i najveća trilogija je trilogija "Hari Poter" (njen kratak opis se nalazi takođe na mom drugom postu (isti link koji se nalazi kod izdavačke kuće Urban Reads)). Takođe je Evro Book poznat i po čuvenoj "vampirskoj" trilogiji "Sumrak". Meni veoma draga trilogija od ove izdavačke kuće knjiga je trilogija "Koska Šmek".

4. Laguna (http://www.laguna.rs/) - Izdavačka kuća za koju se vezuju naši, odnosno domaći pisci kao što je Isidora Bjelica. Hteo bih da napomenem da svako ko je u mogućnosti da kupuje knjige, kupi knjigu Isidore Bjelice pod nazivom "Sama" i time donira novac za njeno lečenje od raka. Njihova knjiga, odnosno knjiga koja je u njihovom izdanju, koja je meni zbog izgleda naslovnice ili kako ja to volim da kažem, a i svi mi, korice, zapala za oko je knjiga od stranog pisca koji se zove Paulo Koeljo, a ta knjiga se zove "Preljuba".

NAPOMENA: Linkovi koji se nalaze pored imena izdavačkih kuća knjiga će vas direktno odvesti na njihove sajtove, gde možete da pogledate sva njihova izdanja, a možda neko i da naručite.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"