Moja polica

Nakon nekoliko dana novi post je upravo pred vama. Ovaj post je najavljen u jednom od mojih prethodnih postova - "Najava postova" - i u njemu ću vam napisati šta se nalazi na mojoj polici (za knjige). Ovaj post vam takođe može poslužiti kao neka vrsta preporuke.




Ovo je moja polica na kojoj čuvam moju kolekciju knjiga koja još uvek nije potpuna jer moram da joj dodam još dosta knjiga. U slučaju da ne možete da pročitate naslove knjiga sa slike, dok dalje budete čitali ovaj post naići ćete na celokupni spisak onih knjiga koje se nalaze na mojoj polici.


Spisak knjiga sa moje police:

Leva strana:
  1. Trilogija "Legenda" (Legenda, Uzdanica i Šampion)
  2. Trilogija "Divergentni" (Divergentni, Pobunjeni, Odani i Zbirka priča: Četiri)
  3. Trilogija "Lavirint" (Lavirint, Zgarište i Lek smrti)
  4. Groznica tame
  5. Crvena kraljica
  6. Uspon Crvenog
  7. Sin Zlatnoga

Sredina:

  1. Koska Šmek
  2. Koska Šmek: Poigravanje vatrom
  3. Koska Šmek: Bezlični
  4. Krive su zvezde
  5. Gradovi na papiru
  6. U potrazi za Aljaskom
  7. Obilje Katarina
  8. Vil Gejson Vil Grejson
  9. Vejte snegovi
  10. Umiruća, Erl i ja
  11. Daću ti Sunce
  12. Na posebna te vodim mesta
  13. Peti talas
  14. Beskrajno more
Desna strana:
  1. Hari Poter i kamen mudrosti
  2. Hari Poter i dvorana tajni
  3. Hari Poter i zatvorenik iz Askabana
  4. Hari Poter i vatreni pehar
  5. Igre gladi
  6. Igre gladi: Lov na vatru
  7. Igre gladi: Sjaj slobode
  8. U potrazi za dragim kamenjem
  9. (R)evolucija
  10. Mlada elita
OMILJENI DEO POLICE: Sredina
UKUPAN BROJ KNJIGA (TRENUTNO): 38


Spisak knjiga koje planiram da kupim:
  1. Stakleni mač (drugi deo trilogije "Crvena kraljica")
  2. Sve baš sve
  3. Zvezda Danica (treći deo trilogije "Uspon Crvenog")
NAPOMENA: Ovo su samo neke knjige koje planiram da kupim, a ima ih još, ali se one ne nalaze na ovom spisku jer im još uvek ne znam zvanični srpski naslov.


Ukoliko vam se neka od ovih knjiga svidela i želite je na svojoj polici, a nemate knjižaru u blizini svog doma, možete je naručiti poštom sa sajtova izdavačkih kuća knjiga. Linkovi sajtova tih izdavačkih kuća se nalaze ispod ovog pasusa.

Link sajta izdavačke kuće knjiga Urban Reads: http://www.urbanreads.rs/
Link sajta izdavačke kuće knjiga Vulkan: https://www.knjizare-vulkan.rs/
Link sajta izdavačke kuće knjiga Evro Book (Evro Giunti): http://www.evrobook.com/

Коментари

Популарни постови са овог блога

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole

Sastav iz srpskog jezika i književnosti za prvi razred srednje škole na temu "Moji rani jadi"

Sastav za pismeni zadatak iz srpskog jezika i književnosti za drugi razred srednje škole na temu "Most na Žepi - priča o licu i naličju ljudske slave i moći"